Ren geyiği

|
Bugünlerde bir fırtınayı bekliyorum, öncesindeki sessizlikten istifade edip bol bol yazıyorum. Tahminen, bayramdan sonra fırtına başlayacak. c.alver koşturup duracak. Çok yorulacak çok! Son günlerim, iyi davranın bana :/


Öhöm öhöm, ciddiyet lütfen! Sonuçta bu kaydın bir sebebi var. Mühim mesele! Dünyayı kurtaracağım. İnanmayanlar için işte son fotoğrafım: El sallamıyorum, uçuyorum aptal!
               


Aslında (aslında bir paragrafa "aslında" kelimesiyle başlanmaz) bu akşam birşeyler yazacağımı sanmıyordum. Ama yazdım! Bu akşamki blog yazımın ana temasını diğer blog yazarları oluşturmakta.

Şu ünlü blog yazarlarını takdir ederek başlayayım. Tabi takdir ediyorum ama, işte sadece o kadar. Zaten Volkan Yılmaz olmak gibi bir derdim yok. Ben ünsüz olmak istiyorum. Ünsüz olmayı seviyorum. Kelimenin kendisi bile itici: ünlü. Kurtlar Vadisi'ndeki "güllü" geliyor aklıma. Neyse işte, ünsüz ve dertsizim.


       


En çok incelediğim bloglar hani şuraları buraları geziyorlar, yürüyen atlas oluyorlar. Çektikleri fotoğrafları da eklemeyi ihmal etmiyorlar. O bloglarda eğleniyor ve "aaaah aaah" diyorum. Şu kız olsam, valizimle oradan oraya giderken netbook'uma yazıp insanlara hava atsam ne olurdu yani hı? Yok mu hakkım? 
              

Hakkım yok. Biliyor musunuz, ben şu şarkıyı hiç içten söyleyemedim:


        
              




En çok incelediğim bloglardan bir diğeri, kitap-film-müzik ve teknoloji üzerine eleştirilerle dolu olan tavsiye blogları. Bayılırım! Tavsiyeleri de dikkate alırım! Tabi burada kişilik "bugün şöyle yaptım, böyle yaptım"lardan daha da ön planda aslında. Kişi kendini anlatmadan sunuyor. Tavsiyeleriyle, eleştirileriyle kendi rengini gösteriyor. Bu anlamda beğenimi kazanan bloglar profesyonel standartlara ne kadar uyarlar bilmem, ama ben onlar için sadık izleyiciyim=)

             




Edebiyata duyduğum yoğun ilgiden dolayı, şiir ve denemelerin yer aldığı blogları da çok severim. Genelde melankolik olurlar. Kuşlar uçar, yağmurlar yağar, rüzgar eser! =) melankoli iyidir ama, doz aşımı olursa derhal "toz" olurum=) Fazla melankoli sıkıntıdan patlatıyor ama, yalan mı?

              




Son olarak da, bloğu günlük gibi kullanan (bazen ben de yapıyorum!) blog yazarlarından bahsedeceğim -ki burada konunun hiçbir önemi yok. Önemli olan, konuyu nasıl sunduğun. Yolda yürürken neleri kimleri gördüğünden kime ne! Ne bileyim, vitrindeki topuklulara bayıldıysan erkeklere ne? Fakat onu öyle şeker bir dille anlatırsın ki, okunmadan geçilemezsin=) Bu oluyorsa, oley!


              






Bana gelince. Tamaaamen içimden geldiği gibi. Hatta şu alt resim benim ruh eşimi anlatıyor. Dişi versiyonuyum. O modda blog yazıyorum. Gerçi ben kalpli t-shirtleri sevmem ama, olsun her ruh eşinin bir kusuru vardır.

              

10 yorum:

Kısaca Fd dedi ki...

:) Sen hangi kategoriye girdiğini değil,nasıl yazdığını söylemişsin :) Ama hangisine girdiğin de pek umrumda değil.Bildiğim bişey var o da eğlenceli yazabildiğin.Ben de böyle bloggerları seviyorum :)

c. alver dedi ki...

aslında başlarken böyle yazacağımı sanmıyordum. kalpleri dağlayacaktım sagopa kajmer e rakip felan olucaktım=)bloğu kategorize edeyim dedim ama beceremedim ki, o da benim gibi tam bi ikizler burcu! =) ama bu bloğun bana böyle yazdıkça fayda sağladığına inandım. Deşarj olma yöntemim buymuş meğer. Bloğumu sevenleri seviyorum =))

Kısaca Fd dedi ki...

Bu arada azıcık çeki düzen vermelisin bloğa.İyi bir tema mesela.Yenisin sen.Yapamazsan buralardayım. ;)

pixis dedi ki...

yazı süper olmuş! samimiyeti seviyorum!
gerek yok kasmaya!resimler de cuk oturmuş!
ister beğensinler,ister beğenmesinler!
kendim için,öyle istediğim için yazıyorum! :)


'sevgili bloggerlar,
bugün size londra'dan saygıyla sesleniyorum!'

bi gün büyürsem belki ben de böyle yazabilirim..70imde fln! :P

c. alver dedi ki...

kısaca fd, evet ben burda yepisyeniyim=) ama yani, çok mu vahim durum cidden? çok kırıcısın çok =p tamam, bi ara el atıcam, beceremezsem buralardasın

c. alver dedi ki...

pixis, çok teşekkürler. Ayyynen öyle "kendim için, öyle istediğim için yazıyorum" =) "art-niyet"li miyiz neyiz ?

Kısaca Fd dedi ki...

Sevdiğim şeyleri söylediğim gibi sevemediklerimi de söylerim doğrudan.O yüzden kusura bakma :) Yok ne bileyim en başından bu işleri yoluna koymak gerek.İyi bir tema gerekiyor ve bunun nasıl yapılacağını bilmiyorsun.Bunları bilipte çekip gitmek bana yakışmazdı :) Çok da kötü değil sonuçta ben yazdıklarına bakıyorum.Ama söyledim işte.Şık durmalı güzel yazıların blogda :)

pixis dedi ki...

aRt-NiyEt iyidir! ;)

-bloguna 'değişim' vermek- istersen ben de buralardayım biliyorsun! :))

c. alver dedi ki...

tamamdır=) en kısa zamanda bi el atıcam

Kısaca Fd dedi ki...

Biraz daha iyi.Ama bakıyorum senin için tema.Daha iyisini görürsem öneririm.

Yorum Gönder

İçinde kalacağına klavyenden süzülsün=)

Anasayfa